sabato 14 luglio 2007

Sembra che in questo periodo io debba sottopormi ai cambiamenti drastici. Tra pochissimo l'auto, oggi finalmente Papigà mi ha liberato dei piatti superstiti del servizio da uso quotidiano che si erano ridotti a tre piani e quattro fondi (tutti sbeccatissimi). L'ha fatto lui perchè sono settimane che mi lamento che non mi bastano, che sono tutti mezzi rotti, e blabla, e non mi decido a eliminarli. Meno male che Papigà ha meno peli sul cuore di quanti ne ho io.
Stasera a Venezia c'è la festa del Redentore.

VIENSTU O NO?



(Zanetti)


So vegnuo co la chitara



per sentir se ancora in smara



ti te senti de restar.


Cantarò do versi soli



e se po' no ti ghe moli



mi no vado a savariar.


Go pronto el sandolo col so coverto



de fogie a pergola par far l'amor



'na mora in gringola la trovo certo



e vado a goderme el Redentor.


La pazienza xe gran bela



ma no posso cara stela



far la parte del mincion.


Mi te vogio ben assae



ma se dura 'ste sempiae



mondo tuto a rodolon.


Vienstu o no? o Dio! la sento



la vien zoso, oh che contento,



me vien vogia de balar.


Benedeto 'sto momento



che col mio temperamento



go ris-cià de rovinar.


Go pronto el sandolo col so coverto



de fogie a pergola per far l'amor



de andar in gringola ormai so certo



co ti mia cocola al Redentor.



La sera del Redentore di otto anni fa Marco mi chiese di sposarlo, sotto allo spettacolo dei fuochi d'artificio. E' un bellissimo ricordo.

2 commenti:

LauraGDS ha detto...

ma ti ha anche preso i piatti nuovi o no?

Mamiga ha detto...

Li avevo già da tempo, perchè ho dimenticato di dire che sta cosa di cambiare i piatti ce l'ho da mesi e mesi, mi mancava solo il coraggio di passare alle vie di fatto...